2 Ocak 2021 Cumartesi

Yeniden başlamak için... - 2021



Kendini "selam dünyalı," diyerek mekana giriş yapan ET gibi hisseden bir ben var karşınızda. Gerçi ET çocukluğumdan hatırladığım bir karakter, öyle bir şey söylüyor mu onu bile bilmiyorum. Neyse, dağılacak yine kafam, hemen konuya gireyim en iyisi. 

2020 yılını farklı seviyede bir farklılıkla yaşadım. Şimdi bu ne demek? Hayatımın en farklı yılıydı. (Basitçe bu cümleyi kursana işte be kızım...) Pandemisiydi osuydu busuydu olmadan hem de, o derece... Blog işlerinden epeydir uzak kaldığımdan da, yazmayı unutmuş gibi hissediyorum. Gerçi bazen hissetmeyi de unutmuşum gibi oluyor ama yine konumuz bu değil tabi, ehe... 

Evet, daha önce blog yazıyordum. Ama çok zaman oldu, ben de birçok şeye yeniden başlamak isteyen bu yeni ruh halimle, yeni bir ben olarak aranıza dönmek istedim. Özledim de, sizleri, yazmayı, bu mecrayı. Gerçi şu an kimsecikler yok ama olsun. Ben işte buradayım! 

Yeni senemiz de kutlu olsun! Birçok dileğim var bu sene için. 2020'nin rehavetinden kurtulmak istediğim için mi bilmiyorum, bu yıla içimde beklenmedik bir umutla girdim. Ben korkunç bir popo sallayışla, parmaklarımı şıklatarak tepinirken annem de yanımda ayetel kürsi okuyordu. Tabi heyecanımı atar atmaz, 00.01'de nefes nefese koltuğa çöküp ellerimi açtım ben de. Bu sene kayıpsız, pişmanlıksız, huzur dolu ve yeni ve güzel olan versiyonlarından hoş deneyimlerle mutlu eder bizleri umarım. Her anlamda aşk, sevgi ve tutku da eksik olmasa tadından yenmez tabi. 2020'nin yıpranma payını bu sene alır mıyız sizce? Ay hadi inşallah. Hem, neydi? -Her zorluğun ardında bir kolaylık vardır. -

24 yorum:

  1. hoşgeldin o zamaaaaan :) pek de keyifli anlatmışsın yaa :) göbek ve ayetel kürsi özellikle :) madem gitme bi dahaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş bulduum. Yazmayı o kadar özlemişim ki, hele bu dönemde zor giderim. ^^

      Sil
  2. son yazımdasın kiiii :)

    YanıtlaSil
  3. 2021 güzel bir yıl olsun :) Hoş geldiniz aramıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummm. Hepimizin için öyle olur umarım.

      Sil
  4. merhaba takipteyim tüm dilekleriniz kabul görsün inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin en güzel dilekleriyle birlikte umarım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Benimde bazen kafam atıyor. Yeni bir isimle blogla giriş yap tertemiz diyorum kendime de yapmıyorum.
    :)
    Bunun tabi sizinle yok. Yeniden açtım deyince aklıma geldi o kadar.
    Daim olsun efenim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen taze başlangıçlar yapıp eskiyi geride bırakmak istiyor insan, en iyi ben anlarım. Bunu yeri geldiğinde hayatımızda uygulayabildiğimiz sürece, bloglarımızda zaten en baştan başlama ihtiyacı duymayacağımızdan da o kadar eminim ki.
      Teşekkür ederiim. Hep birlikte umarım. ^^

      Sil
  6. Tekrar geri dünüşünüze hoş geldin demek istiyorum. :)
    2020 yılı hepimiz için tuhaflıklarla dolu bir yıl oldu. Dilerim bu yıl çok daha güzel, sağlıklı geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin aminn, kesinlikle ben de öyle umuyorum. Hoş buldumm.

      Sil
  7. Merhabalar o zaman tekrar hoşgeldin :) Yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoş buldum. Finallerim olduğu için henüz tam adım atamadım ama en kısa zamanda yazmaya tam olarak başlayacağıma inanıyorum.

      Sil
  8. Hoş geldin, 2021 de hoş gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. Rehber niteliğinde oldukça faydalı içerikleriniz var. Eğitim Haber

    YanıtlaSil
  10. Blog dünyasına yeniden hoşgeldiniz :) 2020 den bir şey anlamadık ama umarım 2021 ve sonrasında normale dönmek bile bize muhteşem bir şeymiş gibi gelecek eminim. Sevgiler,

    YanıtlaSil