24 Nisan 2022 Pazar

Bazı Dönüm Noktaları

Hayatta bazı dönüm noktaları vardır. Ölümler, kayıplar, yeni bir insan olmanızı sağlayan daha bir sürü şey. 7 Nisan benim için büyük bir dönüm noktası. Artık eski ben değilim. Son bir iki sene zaten kendimi, hayatı, doğrularımı ve yanlışlarımı sorguladığım yıllarken bir günde, sadece ve sadece bir günde değişti her şey. Vay anasını sayın seyirciler. Gerçekten vay anasını...

Şu an, kendimi şu şekilde tanımlayabiliyorum. Umutsuz?

Eskiden mutsuz ama umutlu bir insandım. Geleceğe dair öyle ya da böyle, planlara sahiptim. Şimdiyse aslında mutlu olabileceğim bir hayatım var. İstediğim yerdeyim. Bana prenses gibi davranan, değer veren, ayağıma taş değmesin isteyen insanlar var. Ama mutluyum diyemiyorum. Mutsuzum da diyemiyorum. Olduğu gibi kabul ediyorum hayatı. Ne azına tamah ederim, ne fazlasında gözüm var. Bu, çevremdeki insanlara haksızlık mı bilmiyorum. Neyse ki olduğum gibi kabul ediyorlar beni. Halime şükür. 

Yarın Metin amcaya ne anlatacağım, kafamda henüz planlamadım. Kendime zarar verdiğimden bahsetmem gerekiyor sanırım. Tekrarlayacağım bir şey değil aslında ama o anda da aklımda yoktu sonuçta, değil mi? Eh. 

Sağlıksız bir insan olmak beni bu kadar yorarken sevdiğim insanlara ne kadar zarar vermeme neden oluyor acaba?

Bundan sonra ara ara yazacağım oraya ya da buraya. İçimden gelmese bile. Yazmazsam sıyıracak noktaya geleceğim, belli.

Sizde ne var ne yok? Umarım her şey yolundadır.. Ramazanı da tüketiyoruz vallahi. Zaman su gibi. 

Gecenin şarkısı olsun.



6 yorum:

  1. Yazmak insana iyi geliyor. Buraya olmasa bile bir deftere bütün öfkeni, kinini, nefretini kusabilirsin. En azından içini boşaltmış olursun. Umarım senin için güzel günler yakındır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümleye dökebilmeye yeniden başladım vallahi, müjdemi isterim. ^^

      Sil
  2. Sevgili Klio'nun Şarkısı'nda görüp geldi, kedi profilini görünce mutlu oldum. Maalesef mutsuz olmak için sebep çok hatta ülkenin hali bile yeterli :( anlık mutluluklar, küçük mutluluklar, sevinçler diliyorum tüm iyi, kedi, köpek seven, merhametli ruhlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz efendim, takibe aldım sizi. Tam arkamda, benimle birlikte poposunu koltuğuma koymuş pofuduk bir kedoş yazı yazmamı izliyorken bu yoruma cevap vermek de epey hoşuma gitti. Hihih..

      Sil
  3. Yeniden anlatmaya başladım. Yorumlara bu kadar geç cevap vermeye başlıyor oluşum da sessizlik ihtiyacı sandığım o içine kapanmadan kaynaklı biraz. Ama o kadar haklısın ki. Hayat kısa. Bu sene ölümler çok fazla etrafımda. Ama keşke insan başına gelmeden idrak edebilse bazı şeyleri. O yüzden, daha fazla kayıp vermeden önce kıymetini bilmeye sözüm var.. Yorumun için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  4. 2012 de majör depresyon,2019 da karışık anksiyete-depresif bozukluk teşhisi konulmuş ve halihazırda üç yıldır anksiyete tedavisi gören,en dibi görmüş bir daha iyi hisseder miyim diye hissetmiş,düşünmüş bir kişi olarak🙈🙉🙊 ne yaşadığını bilmesem de ne hissettiğini son derece anlamış bulunmaktayım.🤗 Bazen yükseklerde uçabilnek için en dibi görmek gerekiyor.Ve neler yaşanırsa yaşansın bir gün hepsi geçiyor ve tüm acılar sana tecrübe olarak döndüğü gibi en zayıf yanın en güçlü yanına dönüşüyor.Nacizane söylemek istedim🤗

    YanıtlaSil